BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 30, 2011

==12 CARA UNTUK MENGETAHUI KAMU MENCINTAI SESEORANG==




12:-
Kamu bercakap dengan dia hingga lewat malam dan bila kamu tidur, kamu masih teringat padanya.


11:-
Kamu berjalan dengan perlahan sekali bila bersama dengannya.


10:-
Kamu rasa serba tak kena bila berjauhan dengannya.


9:-
Kamu akan tersenyum bila kamu mendengar suaranya.


8:-
Bila kamu memandangnya, kamu tidak nampak orang lain di sekeliling. Kamu hanya nampak dia...


6:-
Dia adalah segalanya yang kamu ingin fikirkan.


5:-
Kamu perasan kamu sentiasa senyum apabila kamu memandangnya.


4:-
Kamu akan melakukan apa sahaja untuk membolehkan kamu berjumpa dengannya.


3:-
Semasa kamu sedang membaca ini, dalam fikiran kamu terbayang wajah dia sahaja.


2:-
Kamu begitu asyik memikirkan tentang dirinya sehingga kamu tidak perasan bahawa nombor tujuh hilang/tiada.


1:-
Kamu akan balik ke atas untuk memastikan adalah betul tiada no 7 dan kamu akan tergelak sendiri.
  

TERKENA TAK..??
(=^_^=)V



*MULE2 AKU BACE NI DEKAT BLOG KAWAN AKU..AKU SNDR POWN TERKENA..TP MMG AKU DA BAYANG KAN SORG YG AKU SAYANG NI POWN..TERKENANG TERUS MUKE DIA..DAH LAH AKU SKRG NI X BERAPA SANGAT..SEDIH SGT AKU DAH WAT DIA RISO ARI NI..AKU POWN X TAU NAPE LEY JADI..
DEAR,I MNTA MAAF YERK..SEYES I XTAU NAPE JADI GINI..I CHECK TD SUME NORMAL..SORI YERK..(-_-)V


0 comments: